Kızlarr ben 3 kez idrar testi sonrada kan testi yaptım gebelik çıkmadı kasıklarım çok ağrıyordu gebelik olmayınca adet söktürücü kullandım bir kutu bir iki damla kan geldi sadece ilaç bitti yine olmadım bir hafta falan geçti tekrar idrar testi yaptım bu sefer pozitif çıktı sabahına acil doktoruma gittim. Kürtaj önerdi bebeğe büyük hasar verir kalp hastası olabilir doğuma yakın ölebilir gibi şeyler.. 10 gün oldu ben daha doktora gitmedim bebeğimi aldırmak istemiyorum. Bu durum başına gelen duyan bilen acil yazsın lütfen 🙏