Sevgili anneler ve anne adayları erkek bebeğimiz olacak inşallah eşim evlendigim ilk günden beri Kutay dedi hep ama ben sevemedim bir türlü. Ege de tanıştığımız için ben Ege istiyorum eşim de Kutay Ege diyor ama ben Kutayi sevemedim nasıl vazgeciririm. Erkek olduğunu öğrendiğimiz de kesinlikle tartışmaya açma isim konusunu dedi tüm ailesi şimdiden Kutay diyor. Sağlıcakla gelsin tek dileğim bu ama daha içime sinen bir isim istiuorum