Selam kızlar 32+3 günlüğüm doğum yaklaştıkça benim korkumda hat safaya ulaşmaya başladı ben şimdiye kadar iğneden bile aşırı korkan biri olarak nasıl doğum yapıcam bilmiyorum doğum sırasında bişey olmasından aşırı korkuyorum aşırı heyecan yapıp kötü olursanim bebeğime zarar verirsem diye benimle aynı duyguları yaşayan varmı yada herhangi bir önerisi olan varmı yardım 🙏