27Nurdan ben her hastaneye gir cik yaptigimda kadin dogum olmasa da, covid olmadan once de eve gelince dus aliyorum zaten, gencligimden beri yani kendim biseyler idrak ettigimden beri. Ne kadar olsa da oturuyoruz kafamiz hastane duvarina degiyor, sedyede ortu olsa da sagi solu acik sonucta binbir cesit insan geliyor. E dusa girmisken gusul aliniyor genelde 2 dkda, aliskanlik isi biraz. Ama covid donemi ben ekstra disari yuruyus disinda ciktigim her an, avm, carsi pazar, hastane insan olan tun ortamlardan sonra zAten komple yikaniyorhm