Bebekliblog Arkadaşlar ikinci gebeliğim . İlk doğum normal di , bu gebeliğimde bebek ters duruyor sezaryenle alacağız dedi ve ben çok korkuyorum aynı durumu yaşayanlar beni biraz rahatlatabilir mi 😖
Rabis41 Bende burda bekliyim 2 normalim var baglatmak icin sezeryan istiyorum 33.haftadayim ve tirsiyorum😬