merhaba anneler ben 31 hafta oldum hastaneden cikali 3 gun oldu ve oglum durmadan kendini cok kasiyo bir yerde toplaniyo top gibi oluyo 5 dk sonra gidiyo sizce ne yapmalıyim doktorum hastaneden cikarke 10 gün sonra gel dedi ama ben dayanamadim pazartesi aldim bana yalanci sanci diyorlar bilmiyorum basina gelen var mi kizlar yardim edin