gzll Kızlar merhaba 37+1 gebeyim vajinada geceden beri kaşıntı var ilaç kullanmak istemiyorum çünkü boğazım ağridiği için augmentin bid 1000 mg kullaniyorum kaşıntı için evde doğal ne yapabilirim.
Bireylulmasali gzll sirke ile silin dediler bana ama doktoruma danışmadan yapmak istemiyorum yarın randevum var soracam
-Ayse35 gzll ben sirke kullandım kaşıntıyı anında kesior ılık suya karıştırıyorsunuz soguk olmasın vajinayı o suyla yıkayın bende çok işe yaradı ama ben her kasındıgında yaptım vajınanın yapısı bozdum onun için çok sık yapmayın
annepanda gzll bu hafta bendede oldu. Doktorum fitilve krem verdi. Ayrica 1 lt suya 1 yemek kasigi sirke ile yikayin dedi. Onceden dugundada baska bir doktor sirkeli su ile yikayabilirsin demisti..
gzll Bireylulmasali benm doktorum izne çıktığı için soramiyorum doktorunuza sorunca yazabilirmisiniz bana
Bireylulmasali gzll canım doktoruma sordum suyu ısıt ve ılındıktan sonra sirke dök biraz bebe pamuğu var ya onunla temizle ama sık sık olmasın dedi
-Ayse35 Aydan99 elma sirkesi benim doktorum karbonat önerdi ama sirkede kullanabilirsin dedi size tavsiyem sık sık kullanmayalım tahriş ediyor bi zaman sonra
Bireylulmasali Aydan99 elma sirkesi canım az bir şey ama sık sık olmayacak vajinanın ph dengesini bozmayalım dedi
melike55 gzll kaşıntı için travazol krem var tavsiye ederim ama tabi kullanmadan doktoruna sor derim. 🤲🏻♥️