Sevooose evet bende hatırladım cnm rabbim sonunu getirsin i sallah sag salim alirsin kucagina bebegini insallah duzenli artis olursa yine yaz bizi merakta koyma o duyguyu cok iyi bilirim benimkide boyle cikmisti kani aksam verdik bekleyemedik daha dogrusu emin olamadik benim zorunla gittik hastaneye pozitif diyince hemsire beta hcg ben acilin kapisindan aglayarak var var diye bagirarak ciktim esim sok olmustu 3 yıl beklemistik o pozitifi postlarda hep hamileyim postlari gormek icin sayfayı yenileyip duruyom seviyorum boyle haberleri ayy uzun mu oldu ne hayırlı olsun cnm Hayırlı geceler❤😍