asiltosumm35 Twinhatice canim bende ozel hastanede yaptirdim muayene ucretimi verdim birde glikoz icecegine kantinde para verdim. Kan alimina para vermedim hic
Twinhatice asiltosumm35 teşekkür ederim Acıbadem de yaptıracağım bende ne kadar alacaklar merak ettim, içeceği kendim aldım ben doktor dolaba koy daha rahat olur içmen dedi 10 TL verdim ona
asiltosumm35 Twinhatice bizde hastane kantininden 10 tlye almistik sanirim canim veya 15di emin degilim. Gazoz gibi birsey zaten hic merak etme. 5 dk icinde kesinlikle icip bitirmen lazim
Twinhatice asiltosumm35 çok teşekkür ederim, doktor çilekli al içimi en kolay o dedi onu aldım bende insallah icerim 😊
monaroza Twinhatice 60 tl ye yaptırdım ben istanbul avcılar hospital da glikoz içinde ayriyeten para ödemedim kan almada hemşireler hazırlayıp verdiler
ZehrasMom Sena34 evet yapılıyor önce gidip ebeyle görüşmeniz lazım bi özel bi test olduğu için her sağlık ocağı yapmayabilir tabi ben izmirde yaşıyorum yaptırdım
A2017 Arkadslsr sağlık ocakalri yapıyor siz sadece eczaneden içeceği alıyorsunuz oda 7 TL hem evinize yakın olduğu için açlık tokluk baktıklarından rahat edersiniz evde beklersiniz ben öyle yapıcam yan aptman altında sağlık ocağı allahtan