Denis19 Iki gündür ishal var ateşim 36.6 yani normal ama günde sadece bi kez çıkıyorum lavaboya arada çeşme suyu içiyorum sütü iki kez içiyorum karpuz fln da yiyorum bunlardan midir doktoru bilgilendiriyim mi yarin yani karin ağrım fln da yok şükür ama
Selinbulutcu Denis19 süt beni kaç gün ishal yaptıya. O yüzden içeniyorum. Onun yerini başka şeylerle dolduruyprum malesef
AycanFb Denis19 canım ben süt içemiyorum içtiğim an ishal yapıyor beni. Doktorumda peynir yumurta yoğurtla o açığı kapatıcaz dedi. Kabız olduğunda süt iç dedi🤣🤣🤣🤣
Denis19 Selinbulutcu bende alışık değilim süt içmeye bende ondandır diye düşünüyorum yoğurt yiyelim en iyisi
Denis19 AycanFb ben normalde içmiyordum 3 gündür içiyorum 2 kez günde ya da bir kez bugün icmeyim bari