masalsmomm Arkadaşlar merhaba istedigim doktora randevuyu zor buldum normalde 12 haftalıkken gidecektim ikili test için fakat 11+4 ken gitmek zorundayım cünkü randevu yok ozaman test yapılırmı yoksa geri gönderirlermi
kucuktospam Uygun ben 12+3 te gittim 2liye ama öylesine başka bir doktora gittiğimde 11in başlarında yaptırsaydınız daha sağlıklı sonuç olurdu demişti..