izmirsibel Fadimeanne gebeliğinde şüphe ediyorsan acile gitmen lazım kan vermen lazım eğer gebe isen öğrenirsin değilsen de enfeksiyon ilacı alırsın
Nesse86 Fadimeanne Bence adet gününü bekleyin öyle test yapin kanada ondan sonra baktirin derim.Adetiniz 6.sinda olacaksa yarin test yaparsaniz cikar Eger birsey varsa bende öyle olmustu.