Bernaseyit Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim ve karnım büyümedi normal mi acaba ya biraz göbeğim var ama bilmiyorum ki
dugmeninannesiii Bernaseyit normal canım. Tabi birde kişiden kişiye değişiyor. Benimde 15. Haftada çıktı ☺️
Bernaseyit dugmeninannesiii yakınım da var 12 haftalık hamile olan bi ona bakıyorum bi kendime onun karnı var
Bernaseyit Gozde2625 çevremde yeni hamile kalıp karnı büyüyenler var onları görünce korkuyorum benim niye büyümüyor diye
Bernaseyit -rabiamahmut2021 aynı bende öyle diyorum bazen sorun mu var acaba büyümüyor mu diyorum ne bilim stres iste
Arslnyldz Bernaseyit o karın değil ilk zamanların getirdiği şişkinlik oluyor hatta akşam daha da artıyor o şişlik. 12. Hafta çok çok erken karın çıkması için
-rabiamahmut2021 Bernaseyit rahım ıcten buyuk olunca cok cıkmıyor karın ınsallah hepımız saglıklı hayırlı evlatlar dunyaya getırırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻