Bende 4 düşük yaşadım kuzum ilki 2 buçuk aylık ve doktor kürtaj bile yapmadı eve git dedi acı çekerek düşürdüm 2 tanesi 3 er haftalık düştü sonuncusu ise 2 aylıktı genetik test yapıldı eşime de bana da fakat hiçbir sorun çıkmadı ikimizde temiziz zamanı değil diyorum Allah vereceği zamanı bilir en azından cennette beni bekleyen evlatlarim var diyip kendimi avutuyorum bakalim bu ay hamile değilsem onumuzdeki ay rahim filmi cektiricem herkes için Rabbim hayırlısını versin inşallah 💜