Yavrusununannesi___ yeni doğum yaptım hamileliğim boyunca hiç süt gelmedi doğuma giderken bile bir damla göğsümde şişlik dolgunluk yoktu bomboştu göğüslerim doğumdan 3 gün sonra duş aldıktna sonra sütüm gelmeye başladı takviye edici çay ve damla kullandım tabi doğumdan itibaren. Kesinlikle 1 damla bile süt olmaz diyordum ama 3. Gün geldi çok şükür yani gebelik boyunca hiç süt gelmemesi normal🤲🏻