Svdasilad Öğlenden beri belim çok ağrıyor kasigima da vuruyor ağrı adet sancısı gibi ama belim kırılacak Sanki yarım saat önce lavaboya gttm binkac kez peçete ile sildigime rağmen her seferinde hafif leke geldi az önce de baktım çok az pembe leke vardı
Rumeysagnc Svdasilad nişan gelmiş olabilir sancılarına dikkat et kaç dk sürüyor aralıkları nasıl sıklaşınca bi git istersen doktora
istanbul3434 Sancilar geldikce dakika tutun duzenli mi diye. Doktorunuza bilgi verdiniz mi o ne diyor?