Endiselianne20 Öncelikle hayırlı doğumlar, sağlıkla al kucağına miniğini 🙏🏼 Ben de ocakta sezaryen olacağım, 2. olacak benim. İlkim mecburi ani sezaryen olmuştu genel anestezi ile. Spinal çok kolay olduğunu söylüyorlar, iyileşme süresi çok daha kısaymış. Hızlı toparlanıyormuşsun. Çok kolay oluyor, gözünü açıp kapıyorsun mis kokulun göğsünde 🤗 Harika gerçekten. Allah yardımcın olsun. Keyifle gir doğuma, 15-20 dk sonrasında yaşayacağın mutluluğu düşünerek 🥰