Seda6019 Kızlar ben adetten 6 gün önce kan testi yaptırdım. 2.9 çıktı yani negatif. Ama o günden itibaren 4 gündür yani her tuvalet sonrası pempe kan oluyor peçete ama devamı yok. Böyle birşey mi yerleşme kanaması acaba yoksa değil mi bilen var mi?
Seda6019 Anne18 çok mu azdı benim 3 4 gündür geliyor az az bazıları sadece bir kere damla damla diyor valla bilemedim bende
Anne18 Seda6019 evet kuzum valla azdı yani 1 çay kaşığı kadar gelmişti sonra damla damla geldi hemen kesilmişti inşallah seninde yerleşme kanamasıdır da hamilesimdşr