Ayseslmn benim normal doğum canim içimi usutmemem gerek sıcak tutmam gerek kışın zorluğu çok kan kaybediyoruz üşüyoruz banyo ediyoruz bebekler doğum hanede soğuk alıyor giydirene kadar evde yel esse çocuğa geçiyor kızımdan biliyorum kızımı ekimde doğurdum kulağından sarı iltihap akmisti bir kere hatta çok korktum ev sıcak üstünü sarıyorum dedim doktora demkki önce almış demişti zorlukları bunlar bu bebeğime şubat 9 da doğacak