Tugbae Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Ben yeni atlattım. 30 haftalık hamileyim. Ayrıca 16 aylık bebeğim de var, çok zor geçti karantina süreci benim için. Hiç yatıp dinlenemedim. Dinlenmek çok önemli, ağrılar oluyor çünkü, halsizlik, öksürük vardı. Bolca c vitamini aldım mandalina portakal kivi yeşil biber yedim. Bol sarımsaklı sirkeli yemekler yaptım hep. Kelle paça söyledim dışardan bolca sarımsak sirke koydum içtim hiç tadını almadan tat koku gitti çünkü hala gelmedi bende. Bir de doktorum bolca taze zencefilli ıhlamur iç dedi onu uyguladım her gün içtim. Atlattık çok şükür. Umarım sıkıntı yaşamadan atlatırsın sen de. Endişe ve stres yapma çok önemli sakinliğin. Başka çocuk yoksa dinlen bolca yat🤗 Acil şifalar