Burcinagiir Kızlar sadecw bir kere yüzünü gösterdi diğerlerinde ya ayaklarını kaldırıyor yüzüne yada elleriyle kapatıyor sırtını dönüyor 😂 görmek için neler yapıyorsunuz ☺️☺️
Astadavistabeybi Burcinagiir 8 aylık olduk bizimki de hep saklanıyor . Evde durmayan bebek doktorun odasında saklanıyor 😬
Ay80 Burcinagiir canım kontrole gittiğin zamn içeri girmeden 2 dk öncede çikolata ye o zam kıpır kıpır oluyorlar
KaanErkan-mom Burcinagiir Bizde bir defa net gördük 28 haftalıktı😁 şimdi 33 olduk daha hiç göremedik göstermiyor, kıçını dönüyor bize🤦🏻♀️ Neyse ki resmî var çok değişmemiştir zaten tombiş yanak😃
Astadavistabeybi Burcinagiir zaten dünyaya gelince ilk o doktor görecek kızımı ama bir nazlar niyazlar 😬🤷🏻♀️
minik_kalbim Burcinagiir bizim minik beyfendide iki oldu gostermiyo yüzunu en son gittigmde ayaklarini başına koymuştu😄