Arkadaşlar merhaba. Çatlatma iğnesi yaptırdım bir ay tutmadı kist oldu diye doktorum 1 ay doğum kontrol hapı kullanıp küçültelim kisti dedi. 5 hapım kaldı. 3 gecedir mide bulantısı uykumdan uyandırıyor. Bugün tüm gün mide bulantısı yaşadım. Yaşayan var mı? İlacın etkisi mi ? Bırakırsam ne olur ilacı? Yardımcı olur musunuz?