2pasaannesi Okiedog kullandım oğlumda. 6 yaşında ve hala bir yere yatıya falan giderken valiz gibi kullanıyoruz, taş gibi çok memnunuz.
23Mutlulukk Bende instagram da gördüm landbebe diye yandan asma ama su an herkeste olan klasiklerden degl en azindan ve çok begendim ondan getirticem cokta pahali degil
minikos Tatlimm_tatlimm yaa evet aslında onun elde tutulanını çok beğeniyorum ama acaba sırt çantası mı elde çanta mı nasıl kullanışlı olur karar veremiyorum
Tatlimm_tatlimm minikos sırt çantası almadım zaten zayıfım ikisini beraber taşıyamam çantayı da biri taşısın😂
Glsrdnz https://www.hepsiburada.com/yoykomoccaannebebekbakimsirtcantasimor-p-HBV00000SYQHR?magaza=Hepsiburada ben Yoykonum bu çantasını aldım çok beğendim tavsiye ederim daha kullanmaya başlamadım ama çok güzel indirimde 150 TL ye almıştım düşünürseniz takip edin