Inatcikisilik Merhabalar Medipol hastanesinde dogum yapinca ilk 6 ay cocuk icin kontroller ucretsiz diye bisey duydum ne kdr dogru boyle bisey bilen varmi icinizde yalns bilgi mi yoksa
Inatcikisilik gmzcvk Bir arkadasmn ise dogum yapti dogdugundn beri 3 4 gere gitmsler doktora ucret vermemisler valla anlamadm gitti ben 1 kere kobtrole gittim ona vermedm ama o pakete dagil ztn
Inatcikisilik esraizmirli Bende oyle biliyorm pakette ilk kontrol yazio ztn ama arkadsm 3 4 kere gittim vermedmd aha para hic dio 6 ay ucretsz dio