melekkizim_00 bende pkoydum ayni senin gibiydim.Yani 71 kiloydum.Esimle ben bogazimiza cok duskunuz yani ben hamur isi felan cok yerdim.Kafama koydum ama bebek icin degilde tamamen zayiflamakti istegim.Evet diyetisyenle ilerlenebiliyor ama ben tek yaptim.Herseyden yedim iki ogun iki ara ogun olarak beslendim.Borekte yedim tatlida ve insilun de oluyor pkoda o sikinti zaten.Ama kafanda inan buyutme hic zor degil ben 4 kilo verdim kendim diyetteyken hamile kaldigimi ogrendigim icin biraktim.Evde acma germe hareketlerinden sonra zumba yaptim.Porsiyon kontrolu cok onemli.Makarna da yedim pilavda,pizza da ama oyle hergun hergun degil.Hafta da bir.Genelde bulgur pilavi tukettim.4 5 kasık olarak tukettim.Sebze agirlikli beslendim.Ekmek birtek sabahlari bir ince dilim olarak tukettim.Sebze de olsa dolu dolu kasik degil tabiki 7 8 kasik olarak yedim yaninda mutlaka bol salata.Karnimi hep salatayla doyururdum 😋 inan basarmakta hic bisey yok.Kendini kisitlarsan yapamazsin.Herseyden azar azar ye canim.Inan yaparsin.Ornek menu; sabah bir haşlanmis yumurta (Marullu soganli salata olarak yapiyordum arada) dometes salatalik peynir felan.1 tatli kasigi recel vs.
Ara ogun sade turk kahvesi ,yaninda muz ustune tarcin.veya baska meyve.
Aksam 1 kepce corba salata sebze yemegi.suyu olmicak.baklagilde olur.Belirli gunler yaninda pilav.Ve 1 bardak ayran.
Ara ogun 1 cay bardagi sut veya porsiyon meyve.Ya da caylik bi iki bisey yiyordum.
Yani burdakinleri yap demiyorum beni linclemesinler.Sadece ben daha oncede diyetisyene gittigim icin bana bu sekilde vermisti.Ama ben herseyden yedim.Diyet yapicam diye sartlama kendini.Rahat ol 😍Diyet demek ac kalmak degil.Bir ulker cikolatali gofrette yedim ama gunu dengeledim.Yediklerin icin pisman olma.Bir kac kilo bile versen etkisini gorursun.Ovuslasyon da dene canim.