Bende 15+3 haftalık ikiz kızlarıma hamileyim. Ikisini de hissediyorum. Dışarıdan henüz görünmüyo ama arada bariz burdayiz diyolar. Rabbim sağlık versin. Şuan kanamaya bağlı raporluyum. Inşallah geçicek. 8 gündür gecmiyo. Ama sakıncalı bi durum yok dendi. Bakalım böyle böyle geçicek inşallah. Benimde 2. Gebeliğim…