aaertml bende yaklaşık üç hafta önce flan siteden bir oyuncak sipariş etmiştim aynı oyuncaktan ekstra üç tane daha yollamışlar. Bir oyuncak parası odedigim için iki kere müşteri hizmetlerini arayıp bilgi verdim her seferinde kargocuyu evinize yönlendirecegiz dediler ne gelen var ne giden 🤷