Asilll canım bende asv yaşamda Yunus yıldıza gidiyorum çok ilgili bir doktor çok araştırmıştım bende bize çokta yakın gidip gelmesi kolay oluyor. Yaşam hastanesinin yenidoğan ünitesi daha donanımlı diye duydum ama arkadaşım Vitale de doğum yaptı Koray beydi doktoru çok memnun kalmış.