Ben epidural ile normal doğum yaptım 5 cm açılma olana kadar yapılmadı. Oraya kadar ağrıyı çekiyorsunuz. Ben suni sancı aldığım için devamında da hissettim. Ama ıkınma hissi hiç gelmedi bende hatta doktorum senden sonra kimseye vurdurmayacağım dedi. Ağrısız diyemem daha az ağrısız. Ama ben 8-9 u da hissettim.