Kuyumcu Kızlar merhaba ben bişey sorucam tüp bebek yaptıran ve pozıtıf alanlar beta degerınız ılk kac cıktı benm 105 cıktı normal mı acaba 😌
Elbet-birgun-kavusacagiz Kuyumcu normal canm ben 66 ile ogrenmistim Onemli olan saglikli bisekilde artarak devam etmesidir ikimci beta onemlidir yani
Homeless20 Kuyumcu 300 çıktı benim ilk. 5 i geçmesi yeterli canım hayırlı uğurlu olsun sağlıklı gebeliktir inşallah 🤲🏻
Kuyumcu Yaa çok teşekkür ederim için rahatladı ıkı gün sonra tekrar vericemde az dediler beni korkuttular stres yapıp küçük susamı etkılemekde ıstemedım malum süreç çok zor olunca çok degerlı oluyor Rabbım ısteyen herkese basıp etsın ınsallah
Hayalleredogru 2 gün sonra aynı merkezde aynı saatte test ver canım önemli olan artış değer iyi görünüyor ama
Kuyumcu Elbet-birgun-kavusacagiz aslında tüp bebek merkeZim eve çok uzak ıstanbuldayım evımın yakınında ozel hastane vardı ona gıdıcektım amanılla oraya gıdılmesı gerekıyorsa mecbur gıdıcem ahnı saat olması onemlı mi
Elbet-birgun-kavusacagiz Kuyumcu ayni saat onemli degil canm ayni yerde vermek onemli cunku her hastanenin labaratuari farklidir oyizden ayni yerde verilmesini ister doktorlarda
Kuyumcu Homeless20 inşallah ilk denemem negatifti ikincide tuttu 5. Gün blast embrıyoydu inşallah sağlıklıdır sıkı sıkı tutunur 😊
Kuyumcu Ben yeni indirdim programı ilk defa kullandım çok faydalı oldu Allah razı olsun hepinizden sağolun
mercimeginanne Kuyumcu yükselir cnm merak etme kişiden kişiye değişiyor beta olayı. 30-40 olanlar bile vardı için rahat olsun artışını takip et
Ozge3747 Kuyumcu Evet hayırlısı kısmet. Bazen bebeğin biri diğerinin gelişimini olumsuz yönde etkileyebiliyormuş en başta. Sağlıklı olsunlar da önemli olan o
Kuyumcu Merveakman yaaa çok sevindim sağlıkla doğmak nasip etsin inşallah bende merveyim bu arada inşallah güzel haberler alalım hepimiz