Yatisinz yapiliyo ve siz serum takiliyo ilk başta çok hafif ağrılar hissediyosnz anlasilmyo bile lavman yapiliyo sonra ağrılar şiddetleniyo tabi bu değişkenlik gösterir kimi insan hiç anlamyo agriyo hissetmyo ağrı esiginzle alakalı bişey sonrada kontrol ediliosnz açılmaya göre en son doğum aşaması hanımlar ağrı sirasinda ayakda kalın yatmamaya özen gostern daha rahat geçer iki kere suni sancıyla yaptım doğum nqsipsenucuncu de öğle olck muhtemelen belirti yok 37+2