Samsunist 19 hafta olduk doktor kontrolümüzde bebisimiz bize sırtını döndü geçen ayda bu şekildeydi doktor %70 kız olarak söyledi benimle aynı durumu yaşayan var mı yorumlariniz nelerdir 😇☺️