3melekannesi23 bu kadar endiselenmeyin lutfen, benim bebegim de haftasina gore 3 hafta onden gidiyor bende de seker cikmadi tiroidlerime bakildi onda da bir sknti cikmadi cok sukur, boyle gelismeue devam ederse dogumda normal degil de sezaryen olur dedi aman saglikla gelsinler de dunyaya yeter ki.. hamurisi ve sekerli gidalardan uzak durun demisti bana da, uzulmeyin lutfen seker ciksa bile diyet onerir 🙏🏻🙏🏻💙