nilo_ İyi akşamlar diliyorum kızlar 8 haftalık hamileyim nefes almakta zorluk çekiyorum normal mi bu sızlerde oluyor mu? Bir dönem astım tedavısı gördüm ama çok üstüne düşmemiştim ondan kaynaklanır mı ?