Erdem21 öyle hissediyorum doktorda zaten kesin bişey demedi ilk bebegimiz fark etmez içime değişecek gibi doguyor bilmiyorum birde doktor 12 haftada cinsiyet daha yeni ayırt ediliyor yanılma payı yüksek olabliyor cocugun gelişimine göre dedi bakalım 2 haftaya belli olacak