Iyi aksamlar.Bu gün Canada detayli ultrasonda erkek oldugunu söyledi doktor.13 haftalik hamileyem simdi.sadece burun kemiginin kücük oldugunu söyledi ve ikili teste yolladi.Burun kemiginin ölcusu 1.9 mm.Ense kalinligi 1 mm.Burun kemik ölcusu subhe edicek kadar kücük mü kizlar? Cok endiseliyim