Berfin2121 eksik yazmışım haklısın 🤭 demek istediğim kum torbası koymadılar sadece bastırdılar bir kere. Doktora gittim korse takayım mi dedim gerek yok dedi. Kırkım çıktı ilk regli oluncada çok kanamam oldu ve göbeğim biraz gitti.🙂 Az önce bunu anlatmak istedim ama o ara tam yazmamışım dikkatli okuyunca simdi fark ettim😁