Hanımlar 13+5 hamileyim çok fzla sırt ağrısı yasiyorum tam sırtımin ortası hiç geçmek bilmiyor uyutmuyor virusmu kaptım diye korkuyorum sırt ağrısı da bir belirtilmiş. yoksa hamilelikten de oluyormu bel ağrım da oluyo ama en çok sırtımdan muzdaribim uyutmuyor beni .