Busraorss Merhaba tecrübeli annelere sorum olucak da adet gecikmemle ilgili geçen ay Ekim 26 adet oldum 29 bitti bu ay olmadım 5 gün geçikmem oldu acaba ne zaman test yapsam doğru sonucu alabilirim yardımcı olur musunuz arkadaşlar rica etsem 🥰🥰🌼
Kaderimm Busraorss ben günüm gecmeden allh bilir kaç defa yapmışimdir çoğunda negatif çıktı ama adete 5gun kala bı daha yaptım oda şansa yaptım zaten çıkmıyor ama yine bı deniyim diye baktım pozitif . Kimse kimsenin ümidini kırmak istemez bı testten bişey olmaz eğer varda bilmeden yanlış bı haraket yaparsan . Ben dene bı derim
Busraorss Minnak33 hayırlı olsun inşaallah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim Allahım bana da nasip etsin inşallah 🤲🤲