Ssmmra hastanede olman daha iyi canım, bak sakın bunun için üzülme. Belki garipseyeceksin ama doktor bana seni yatırmam lazım dediğinde ben sevinmiştim. Çünkü en emin yerdeyim, en ufak bişeyde onlar müdahale ederler vesaire diye. Sen şimdi bolca dua et, rahatlamaya çalış. Uyumaya çalış, hiç kötü şeyler düşünüp kendini korkutma. Bak ben haftalardır bu sancılarla uğraşıyorum. 22de yatırdılar 30 oldum. 8 haftadır dayandık şükür. Ben hastaneye yattığımda doğum için önümde upuzun bir zaman vardı. O kadar zaman içeride tutabilecekler mi diye düşünüyordum. Senin önünde daha az haftan var. İlaçlar serumlarla durumu düzeltirler hiç korkma.