bilgetuna12 Down sendormu testim 130 da 1 yuksek çıktı sizinkiler nasıl çıkmıştı yardımcı olur musunuz lütfen
Naaz bilgetuna12 ablaminda yuksek çıkmıştı. Hatta bebegin kafası büyük demisti dr. Normal doğmaz kafasından dolayı demisti sezeryan oldu sağlıklı hic bir sıkıntısı yok.Stres yapmayın o testlerde yanılma payı yuksek oluyor. Benimde ikili test riskli demisti sukur hersey normal.
bilgetuna12 Naaz bu zamana kadar gelişimi herşeyi normaldi 17 haftalık şuan taki bu testi yaptırdım sıkıntıya girdim renkli ultrason da bakıldı oda güzeldi ama artık sabır dua herşey allahtan hayırlısı içimi rahatlattınız çok sağolun.
Aleyntokyo Merhaba canım çok duyuyoruz yanlış sonuçları ama gen testi var diyolar yurt dışına gönderiyolarmış %99 doğru sonuç veriyomuş bi doktoruna danış istersen
bilgetuna12 Aleyntokyo sıvı alalım dediler yada 3000 bin tl verip kana detaylı bakalım dediler ama ben herşeyi zamana bıraktım herşey allahtam umarım herşey güzel olur.
Aleyntokyo bilgetuna12 amin canım inşallah bende 11+3 teyim yarın ikili teste giricem hem senin için hemde kendim için dua ediyorum inşallah sağ salim alırız kucağımıza bebişleri 😘❤️
bilgetuna12 Aleyntokyo amin inşallah canım hayırlısı ile sağlıkla inşallah güzel haberler alırsın inşallah 😘💞