18-23 haftaları arasında yapılıyor, perinatoloji veya radyoloji bölümü yapıyor artık hastanede hangisi varsa. Bana radyoloji bölümü yaptı yaklaşık 20 dk sürdü 200 lira ödedim özelde yaptırırsan 15-40 dk arası oluyor ortalama devlette yaptırırsan 3-5 dk sürüyor ve ücretsiz bebeğin iç dış tüm organlarına bakıyorlar bir problem büyüme, gelişme geriliği falan var mı diye. Sonuçta da sana bir rapor veriyor