Zıbın,ağız mendili,çorap,eldiven,müslin örtü çok kullanılıyormuş.
Ben biberon ve emzik markalarını araştırdığımda en içine sinen philips avent oldu ama indirime denk getirdim yoksa gereksiz pahalı.
Bakım ürünleri mustela set aldım kullananlar çok memnun.
Çamaşır deterjanı green clean aldım yumuşatıcı almadım kullanmayı düşünmüyorum çamaşırlarını yıkadım koku yok yumuşacık çıktı çamaşırlar.
Beşik anne yanı olmasını istediğim için ve de kiracı olduğumdan ayrı oda yapamayacağım için park beşik tercih ettim prego miami anne yanı. Youtube da videosu var.
Bebek arabası joie litetrax 4 aldık ömürlük araba olduğu söyleniyor.
Göğüs pompası avent çok pahalıydı lansinoh elektrikli yi tercih ettim.
İlk zeka kartları diye bir şey var onu alamayan dönüyorlar resmen çok ilgileniyormuş bebekler ilk zamanlar bende aldım 😅
Banyo küveti şoktan aldım file maşrapa kova e Bebek
Organizer aldım birkaç tane. Kıyafetlerini onların içine yerleştiricem dolap aldım 2 kapılı ona koyucam.
Şimdilik aklıma bunlar geldi umarım faydası olur 🥰🥰🥰