bilgetuna12 Tabiki sizin kararınız ama ben sadace belki vesile olurum diye yazdım .
Amniyosentez karından iğne ile girilerek alınan bir sıvı ve sıvı alındıktan sonra ki 3 gün hareket etmeniz bile yasak WC gitmek bile tehlikeli çünkü düşük riski taşıyor hatta bunu yaptırdıktan sonra %80 düşük le sonuçlanıyor haftalardır neler çekiyorsunuz bir düşünsenize yani belki bu Bebeğe sahip olabilmek için günlerce ağladınız bunu bütün doktorlar söylüyor her gebeye kesinlikle yaptırmayın ve içinizi ferah tutun 🤲🏻