Bende muayene olmadım çatı için erken. Fakat ilk bebeğin kesesi için alttan kameralı ultrason çekilecekti burda yorumlar okudum ve çok korktum acısından duramıcam diye sonra bianda kabul etmedim korktum. Doktor bana bağırdı akşama kadar seninle mi uğraşayım diye bebek varmı yok mu öğrenmezsin gidersin evine diye. Ve ben o koltuğa yattım bilgisayara bak dikkat et dedi kese falan gördüm meğerse doktor içine koymuş dolandırıyormuş. Hadi bitti dedi ben şok tabi niye acımadı bu dedim. Kafan başka yerde oldupu için kasmayı unuttun dedi. Bu herşeyde aslında böyle kimine göre neye göre bu acılar ilk cinsellikte canımız yandı belki niye kastık ama bak şimdi hamileyiz aktif bir cinsellik sonucunda şimdi olsa kasmazdık hiç diyoruz. Korkmaaa😘