İyi akşamlar arkadaşlar bugün 38.haftamda çatı muayenesi oldum çok büyük bir acı hissettim. Kendimi çok kastım ve doktorum böyle olursa normal doğum yapman çok zor dedi . İstersen sezeryan planlayalım dedi. Çatı muayenesinde bu kadar acı hissedip normal doğum yapabilen varmı kendini çok kasmadan. Korkuyorum doğum anında da kendimi kasarmıyım diye .🥺🥺🥺