Bireylulmasali Kızlar 17+1 hamileyim ve şimdiye kadar çok kez ultrasona girdim bunun bebeğime zararı olur mu?
Tugcekkkkk Bireylulmasali olmaz bence. Ben ilk hamileliğimde karnımda kist patladığı için hastanede yattım. Bir ay boyunca her gün vajinal ve karından muayene oldum. Oğlum taş gibi doğdu 😂
Merve8494 Bireylulmasali benim doktorum önermiyor çok ultrasona girmeyi ses dalgalarına çok maruz kaldığı için elbette çok girmenin zararı var hatta yurtdışında hamileler 9ay boyunca 3 yada 4 kere ultrasona giriyormuş bebek sağlığı için