Merhaba güzel anneler 😍
24 Kasım öğretmenler gününde gelen minik kızım 🤗
Benim ikinci doğumumdu ama ilk doğumumda benim sancım gelmedi o yüzden sadece suni sancı ile doğum yaptım çok korkuyodum tekrar sancım olmuycak suni sancıyla doğum yapacam diye hep dua ediyodum inşallah kendi sancım gelir diye kızımı uyuttum saat 1 de evleri topladım saat 2 oldu yatmaya gidiyodum lavaboya girdim çıktım tam yatağa yatacaktım ki suyum geldi o an çok tarifsiz hem korku hem sevinç ama öyle sancılarım yoktu yarım saatte bi cok hafif adet sancısı gibi geldi 2 gündür uykusuzdum o kadar çok uykum vardı ki uyumak istiyodum ama bu taraftanda içim tuhaf oluyordu sancım olmadığı için kendimi zorladım saat 4 dü uyudum biraz kesik kesik saat 8 de geri kalktım ama fazla sancım yoktu yine duşa girdim duşa girdikten sonra gelmeye başladı biraz sancılarım 10 dk 15 dk bi geliyordu ama öyle dayanılmıycak gibi değildi bu sıradan öyle duşa girdim gerçekten o kadar çok işe yarıyor ki çok hafifliyosunuz çok iyi geliyor öğlene kadar durdum saat 13.00 a geliyordu hastaneye gittik açılmam var mı diye baktılar 4 cm açılmam vardı ve öyle sancı çekmediğim halde o kadar çok sevinmiştim ki hemen yatışımı yaptılar doğuma hazırladılar ve nsteye bağladılar yine öyle fazla sancılarım yoktu 5 dkda 10 dkkada bir geliyordu adet sancısı gibi saat 15.00 da tekrar baktılar açılmama 8 cm olmuştu o kadar rahattım ki o zamana kadar sonra biraz arttı sancılarım belimden giriyordu hep saat 16.00 da tekrar baktılar ama hiç ilerlememişti 17.00 da suni sancı taktılar ondan sonra kudurttu sancılarım nsteye bağlı sancı çekmek gerçekten çok zor ağlattı ve artık açılmam tamdı bebeğim geliyordu 3 ıkınmamda kafası çıktı vücudu ılık ılık yağ gibi kaydı geldi artık bebeğimle kavuştuk benim dikişlerim atılırken bebeğimi yanımda yıkıyorlardı bende onu izledim sonra yanıma verdiler ezmirdim 3175 gram 49 cm doğdu Beyza Nur’um Allah’ım herkesin çocuğunu kucağına sağlıklı sıhhatli almayı nasip etsin benim doğum hikayemde böyle 😍