Mervem345678 Kızlar kızım 42 günlük ve 4 gündür kakasını yapmadı normal mi Bi rahatsızlığı yok öyle ama korkuyorum rahatsız lık vrriri mi yapmaması sonuçta biz 4 gün yapmasak rahatsız oluruz
ysfali06 Mervem345678 bizim arkadaşın bebeğine kabız oldu diye Bi doktor lavman yapmıştı ama bşka Bi doktorda nasıl izin verdiniz böyle birşeye 10 güne kadar kaka yapmaması normal diyerek tepki göstermişti 🤷♀️
pia34 Mervem345678 ablamın doktoru bebeklerin kesinlikle makattan zeytinyağı vs. ile uyarılmaması gerektiğini söylemişti. bazen büyükler bu tarz tavsiyeler verebiliyorlar ama doğru değil bilginiz olsun. doktor da çok iyi bir doktor.
Deletedmom27 Mervem345678 sadece anne sütü alıyorsa hiç endişe etme biz 13 gün rekoru kırmıştık ..doktorumuz fitile-lavmana ve popoyu herhangi bişeyle uyarmaya çok karşıydı yapmadık asla..sadece sütüne biraz sızma zeytinyağı kat bi çay kaşığı günlük yeterli dedi.bende arada kayısı yiyip veya sadece kayısı haşlayıp suyundan bi tatlı kaşığı veriyodum geçiyordu..mama takviyesi varsa dokturuna danışarak lavman yaptır veya fitil kullan .. bağırsaklarda ve makatta tembellik oluyomuş
Kaderimm Cnm 3gun normal diye hatırlıyorum ama goturebilirsen götür bı doktora ben kİzimda çok çektim . Yada evde kağıdı kulah şeklinde yapıp makatindan biraz zeytin yağı akit içeri sonra masaj yap poposuna insallh çıkar . Sonrasında bağırsak tembelliği oluyor cunku
aeh anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal, eğer çok rahatsız olduğunu hissederseniz poposunu zeytinyağıyla çok hafif masaj yapın. Yarım çay kaşığı kadar zeytin yağı içirin şifa olur inşallah
Naaz Mervem345678 sadece anne sütü alıyorsa 10 gune kadar yapmaması normal ama mama alıyorsa dr git ilaç verir rahatlar bebis.