Merhaba, Pendik medipolde sezaryen olan var mı ? Önereceğiniz doktor var mı ? Yoğun balım bebek ve anne için var mı ? Bn 38 haftada sezaryen oldum bebeğimi kaybettim doğumda oksijensiz kaldığı için yoğun bakımda bi ay yaşadı sonra melek oldu . Korkuyorum bşy olursa müdahale edilir mi ? Memnun kaldınız mı ? Fiyat aldım özel sağlık sigortası indirimli olarak 2750 TL fiyat verdiler çok uygun olumlu düşünüyorum fakat tavsiyeye ihtiyacım var ? Yazarsanız sevinirim .